Pagina's

donderdag 16 november 2017

A wallboard for a cool boy


Voor het maken van een wandbord voor een stoere jongen heb ik het Pronty Crafts mask stencil Panther 470.805.035 en een mdf plaat van 45 bij 35 cm gebruikt.  
-
For creating a mdf plaque for a cool boy I used the Pronty Crafts mask stencil Panther 470.805.035 and a piece of mdf of 45 by 35 centimeters.


Als eerste heb ik het mdf bord twee lagen witte gesso gegeven.
-
First I've added two coats of white gesso to the mdf.


Daarna heb ik het mdf wit geschilderd met witte acrylverf.
-
After that I've painted the mdf white with some acrylic paint.


Vervolgens heb ik het Pronty Crafts mask stencil Panther 470.805.035 op het bord geplaatst. Met letter masks heb ik eveneens zijn naam toegevoegd.
-
Then I placed the Pronty Crafts mask stencil Panther 470.805.035 on the mdf. With alphabet masks I've also added his name.


Met een sponsje en zwarte acrylverf heb ik de afbeelding in het Pronty Crafts mask stencil ingekleurd. Dit heb ik ook gedaan aan de buitenkant van het stencil. Hierbij heb ik het tape dat het stencil op zijn plaats hield een paar keer verplaatst om ook die plekken te bedekken. Daarna heb ik met een verfroller en zwarte en grijze acrylverf een ‘vlekkerige’ achtergrond gemaakt op het bord.
-
With a sponge and some black acrylic paint I 've sponged the paint through the Pronty Crafts mask stencil. I've also sponged some of the black paint on the outside of the stencil. I moved the tape that held the stencil down a few times to cover all the areas. After that I used a paint roller and black and grey acrylic paint to create a spotty background.


En na het spannende moment van het verwijderen van het stencil is het bord klaar voor de kamer van zijn stoere eigenaar. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook met de Pronty Crafts mask stencils aan de slag te gaan en zelf een mooi wandbord te maken.

Hartelijke groet,
-
And after the exciting moment of removing the stencil, the mdf plaque is ready to go to the room of it’s cool owner. I hope I've inspired you to work with the Pronty Crafts mask stencils and create your own plaque.

Kind regards,


3 opmerkingen: